woensdag 30 augustus 2017

Franse impressie

Op deze eerste "herfstdag" heb ik, voor mijn nog te maken fotoboek, wat collages gemaakt.
Ik zal er een paar laten zien op mijn blog.

Nog even terug naar Frankrijk.....

We bezochten kerkjes en kathedralen.


Zoals al eerder in een blogje genoemd: ook wat brocante winkeltjes.


Graag fotografeer ik deuren, ook deze zomer weer.



In de vakantie heb ik ook veel gelezen en een slechts een paar blokjes gehaakt.....
(en daarvoor sleep je de hele vakantie zo'n tas vol garen mee....;)



Bloemen zijn ook altijd een favoriet foto onderwerp voor mij.
We hebben o.a. een prachtige kasteeltuin bezocht.


Gisteren ben ik begonnen om met collega's op school alles voor het nieuwe schooljaar in orde te maken. Volgende week gaan ook hier in Groningen de scholen weer beginnen.
Nu even een thuisdag en dan morgen en vrijdag de rest af  maken, met collega's bijpraten, werkoverleg.
Ik popel om weer aan de slag te gaan na mijn revalidatiejaar.
Het gaat nu echt hard vooruit met mijn knie.
Nu de conditie nog wat opkrikken en straks weer genieten van het lesgeven op  "mijn" basisschool!

Fijne week gewenst!
Groetjes, Conny



9 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei

Mooie foto's van een mooie vakantie! Fijn dat je knie zo vooruit gaat! Nog een paar dagen en dan: een goed nieuw schooljaar!

Elizabeth zei

Leuk om je foto's zo in te delen! Ga je op die manier ook je vakantieboek maken?
Ik vind het altijd lastig hoe je dit het beste kunt indelen en kies uiteindelijk maar voor de chronologische volgorde en per dag.
Wat fijn dat je weer zo'n zin hebt om te beginnen! Hier in het westen zijn de scholen hun tweede week alweer in gegaan.
Best wel even spannend na zo'n jaar van revalidatie, lijkt me. Welke groep heb je?
Succes gewenst hoor!

Groetjes, Elizabeth

Madammeke Ongeduld zei

mooi en leuk om naar je foto's te kijken, veel moed met de start van het nieuwe schooljaar

Floor zei

Mooie foto's Conny, en leuke collages. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie, dat je zelfs niet aan je haakwerk bent toegekomen.
Spannend om weer voor de klas te staan (zitten). Na al dat revalideren en thuis zitten wel fijn om te gaan.
Veel plezier volgende week.
Groetjes,
Floor

Yvonne zei

Prachtige plaatjes waar je vrolijk van wordt! Mooie herinnering aan Frankrijk.
Zo fijn voor je dat je weer staat te popelen om te beginnen, een teken dat het goed gaat! Veel plezier volgende week op school!

miekequilt zei

Fijn dat het weer goed gaat. Begin van een nieuw schooljaar is altijd spannend, en voor jou nu helemaal. Ik wens je heel veel succes.
Je foto's van de glas in lood ramen zijn prachtig, vooral die blauwe. En ik maak ook altijd foto's van deuren, en dan natuurlijk blauwe. Als ik dan een fotoboek maak, doe ik de laatste bladzij altijd met blauwe deuren. Soms heb ik er wel twintig.
Binnenkort gaan we op vakantie en het plan is om naar de brocantewinkel te gaan waar je mij het adres van gegeven hebt.

Dientje zei

Heerlijk al die herkenbare Franse dingen.

BezigeBijMirjam zei

Zo grappig te zien,dat zoveel mensen graag deuren fotograferen. Ook ik fotografeer iedere vakantie wel een paar deuren. Veel succes het nieuwe schooljaar en vooral ook veel plezier. Fijn dat jouw revalidatie goed is gegaan.

Quilting Moesje zei

Wat leuk !
Ik vind bijvoorbeeld deuren ook altijd leuk om te kijken (fotograveren) in Frankrijk :o))
Een fijn schooljaar gewenst ! ( en natuurlijk zeker ook met je gezondheid !